Nu-ti impune limite. Multi oameni se limiteaza la ceea ce cred ca pot face.Poti face atat de mult cat de deschis esti. Aminteste-ti, poti fi tot ceea ce crezi!!!

marți, 18 ianuarie 2011

AM GRESIT....

          Am gresit...si nu stiu cum sa imi strig suferinta. Suferinta ca am mintit, suferinta ca am tradat, suferinta ca in mine m-am ratacit si acum nu mai sunt eu....Cum as putea intoarce clepsidra timpului...sau poate ar trebui sa invat....sa ma invat...sa ma caut.  Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire. Trebuie sa inteleg ce este cu durerea, de ce se gaseste in viata noastra cotidiana, in suferinta ascunsa, in renuntarea la dragoste..
          Daca acceptam tot  ceea ce e gresit in noi,atunci deschidem o fereastra mare pe care poate intra dragostea. Caci cine este fericit nu face decat sa priveasca  lumea cu dragoste- aceasta forta care regenereaza tot ce exista in Univers...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu